SVEUČILIŠNA GALERIJA

Sveučilišna galerija smještena je u samom srcu Sveučilišnog kampusa, u zgradi Rektorata i  Sveučilišne knjižnice u Splitu te predstavlja impozantni izložbeni prostor na dvije etaže.

Galerija predstavlja mjesto otvorenog kulturnog sadržaja u kojima izlaže djela suvremene vizualne umjetnosti. Osim godišnjih programskih  izložbi, ovo je mjesto različitih događanja od promocija knjiga, znanstvenih skupova, predstava, koncerata, radionica, domaćih i međunarodnih susreta kao i press konferencija. Ciljevi Sveučilišne galerije usmjereni su ponajprije približavanju umjetnosti studenskoj populaciji, ali i obogaćivanju ovdašnje likovne scene kvalitetnim izložbama, programima i suradnjama te pružanju mogućnosti za afirmaciju mlađih umjetnika, a sve u svrhu našeg usmjerenja u ostvarivanju pedagoške, edukacijske i umjetničke  zadaće. Godišnji program Galerije pomno se izrađuje.  

Galerija surađuje sa umjetničkim organizacijama, ustanovama u kulturi, a dugogodišnja suradnja ostvarena je sa splitskom Galerijom Brešan koja u našem godišnjem programu nudi dvije  izložbe iz ciklusa “Svatko na svojoj strani” čime obogaćuje program izvrsnošću odabranih djela suvremene hrvatske umjetnosti ali i šire. Međunarodno Splitgraphic bijenale postao je nezaobilazni dio izložbene aktivnosti Galerije, a u naš prostor donosi različitost te nagrađivanu svjetsku suvremenu grafičku produkciju.

Pod stručnim vodstvom Galerija organizira i edukativne radionice, kao dar Sveučilišta u Splitu i njegovih sastavnica djeci, učenicima i studentima naše županije. U sklopu posjeta upoznajemo ih sa sadržajem unutar Sveučilišne knjižnice, kao i pisanom baštinom koju knjižnica čuva u svome arhivu.  

Članovi stručnog  vijeće za vizualnu umjetnost galerije su: red. prof. (T), Kažimir Hraste, izv. prof. Edvin Dragičević i Ana Radić Bizjak, dipl. restaurator/konzervator.

https://www.facebook.com/Sveucilisna.galerija

SVEUČILIŠNA GALERIJA NOVOSTI

Poziv za sudjelovanje na konferenciji "Higher Education in the Service of Society"

Pozivamo Vas na 2. međunarodnu znanstveno-stručnu konferenciju, koju organizira Society Hub  - radna skupina okupljena na temu suradnje sveučilišta s lokalnom zajednicom u sklopu saveza Europskog sveučilišta mora (SEA-EU) Alijanse

Tema konferencije je „ Higher Education in the Service of Society  “ i održat će se na Sveučilištu u Cadizu, Španjolska,  24. i 25. travnja 2024. Cilj konferencije je okupiti istraživače, kreatore politike, nastavnike, studente i praktičare iz različitih aspekata uslužnog učenja s idejom rasprave o mogućnostima i izazovima povezanima s društveno-korisnim učenjem. Mogući formati za sudjelovanje mogu biti posteri i radovi. Svi posteri trebaju biti dostavljeni s proširenim sažetkom. Programski odbor ocijenit će sve pristigle sažetke, a svi prihvaćeni sažeci bit će objavljeni u online knjizi sažetaka. Sudjelovanje na konferenciji je besplatno. VAŽNI DATUMI: ● 15. studenoga 2023. – Prijava za prošireni sažetak ● 15. prosinca 2023. - Rok za prihvaćanje prijavljenih sažetka ● 15. veljače 2024. – Predaja cijelog rada 24. i 25. travnja 2024. – Konferencija    Sažetak treba dostaviti preko poveznice. Link za ranu registraciju nalazi se ovdje. Više informacija o konferenciji možete pronaći ovdje.

 

_ _ _ _ _ _ _ _ _

We would like to invite you to the 2nd SEA-EU Service-Learning International Professional and Scientific Conference: "Higher Education in the Service of Society" that will take place at the 

University of Cadiz, Spain, on 24th and 25th April 2024.

The event is organized by the European University of the Seas (SEA-EU) Alliance.

The objective of the "Higher Education in the Service of Society" conference is to bring together researchers, policymakers, teachers, students, and practitioners from various aspects of Service Learning with the idea of discussing opportunities and challenges related to Service Learning,

Possible formats for the conference proceedings can be posters in combination with storytelling and papers. All posters should be submitted with the extended abstract. All submitted abstracts will be evaluated by the Program Committee and all accepted abstracts will be published in the online book of abstracts. The conference participation is free of charge. 

IMPORTANT DATES:

● 15th November 2023 – Extend abstract submission ● 15th December 2023 - Extended abstract approval ● 15th February 2024 – Full paper submission ● 24th and 25th April 2024 – Conference  

  The abstract should be submitted via link.

Early registration link can be found here.

More information about the conference: here.