Studentski život

Radisson Blu Resort & Spa, Split

Radisson Blu Resort & Spa, Split je splitski hotel s 4* koji od 2010. godine posluje u sklopu jedne od vodećih svjetskih hotelskih grupacija Radisson Hotel Group – RHG pod brandom Radisson Blu. Grupacija broji preko 1100 hotela u više od 100 zemalja svijeta, a naš hotel je jedini Radisson Blu hotel u Hrvatskoj. Hotel gostima nudi 252 smještajne jedinice raspoređene u dvije hotelske zgrade, veliki wellness centar površine od preko 2000 kvadratnih metara, vanjski bazen, buffet restoran The Fig Leaf, á la carte restoran Caper Grill, glavni bar hotela – The Door Bar, sezonski Pool Bar te Mistral Beach Bar & Restaurant na hotelskoj plaži. U sklopu hotela nalazi se i 8 konferencijskih dvorana za održavanje različitih vrsta poslovnih i privatnih događanja čime je ponuda hotela upotpunjena i sadržajima za poslovne goste te jak M&E segment prodaje. Brand parola Radisson Blu hotela je: “FEEL THE DIFFERENCE” kojom se želi naglasiti jedinstvenost usluge koju gosti mogu dobiti boravkom u hotelima upravo ovog branda. Temeljne brand vrijednosti su: MEMORABLE, STYLISH, PURPOSEFUL, a one se očituju u činjenici da zaposlenici Radisson Blu hotela rade na stvaranju nezaboravnih iskustava svojih gostiju na način da svojim vještinama, kvalitetama, ljubaznošću i vrhunskim ophođenjem daju svrhu njihovom boravku u hotelima jedinstvenih interijera visokog stila te autentičnih ambijenata.

SURADNJA S AKADEMSKOM ZAJEDNICOM

Kao društveno odgovornom hotelu kojem je Responsible Business politika jedna od glavnih odrednica poslovne  filozofije, hotel je svjestan iznimne važnosti kvalitetne suradnje s akademskom zajednicom. Od samog otvaranja hotela 2010. godine, ostvareno je niz uspješnih suradnjisa splitskim Sveučilištem na obostrano zadovoljstvo hotela te akademske zajednice, a sve u svrhu pravovremene izgradnje poslovnih vještina studenata ponajprije Ekonomskog fakulteta u Splitu na smjeru Turizam i hotelijerstvo. Brojnim studentima omogućene su sezonske prakse i zaposlenja u periodima godine kada je hotelu potreban izuzetno velik broj radnika kako bi iznio zahtjevnost i obujam poslovnih zadataka. U hotel već duži niz godina dolazestudenti s Ekonomskog fakulteta na obavljanje studentskih praksi što im predstavlja izuzetnu priliku da se upoznaju s hotelskim operacijama već tijekom samog studija te razviju svoja praktična znanja i vještine. Neki od njih dobili su I priliku daljnjeg usavršavanja i rada u najvećem splitskom hotelu. Željeli bi naglasiti i posljednju, najaktualniju suradnju s akademskim sektorom koja se očitovala kroz PROJEKT INCOME u suradnji s EFST. Hotel je iznimno ponosan na 4 studentice koje su dobile priliku biti dio ovog projekta te kroz mentorstvo naših zaposlenika iz odjela recepcije, marketinga, rezervacija te F&B-a, graditi svoje meke vještine – tzv. soft skills za koje se smatra da su iznimno potrebne u profilu profesionalnog, educiranog i kvalitetnog člana jednog hotelskog tima.

PORUKA U VRIJEME COVID-19 PANDEMIJE

COVID-19 pandemija pojavila se neočekivano i promijenila živote mnogih ljudi, ali i način poslovanja brojnih poduzeća diljem svijeta. Djelatnost koja je, u ovom periodu, definitvno najviše izgubila u poslovnom smislu je upravo turizam. Nesigurnost u mijenjanje lokacija, zabrana putovanja, zatvaranje državnih granica, stroge karantene i rastući broj novooboljelih od virusa, kao i smrtno stradalih, negativno je utjecao na turističke tijekove te utjerao u ljude 'strah od putovanja’. Radisson Blu Resort & Spa, Split je od samog početka pojave COVID-19 u Republici Hrvatskoj pratio, slušao i poštovao sve odredbe i preporuke Nacionalnog stožera za civilnu zaštitu RH te ostalih odgovornih tijela. Vrata hotela su za goste zatvorila 23. ožujka 2020. godine, a službeni datum otvaranja još uvijek nije poznat.

Hotel je u ovoj kriznoj situaciji svjestan otežanih okolnosti u kojima će trebati poslovati, ali i spreman na poslovanje u takvim okolnostima. Dobro organizirane kompanije imaju spremnu strategiju kriznog menadžmenta, a s obzirom na sve bolje stanje i novosti koje pristižu iz zdravstvenog sustava vezane uz COVID-19, hotelski tim je optimističan i uvjeren kako nas čekaju pozitivna događanja u skoroj budućnosti. COVID-19 nas je podsjetio da nikada nemamo sve pod kontrolom, ma koliko mislili i vjerovali da smo kontrolori svih aspekata našeg poslovanja. Poslovna okolina je dinamičan ‘svijet’ u kojem se uvijek mogu dogoditi promjene na koje ne možemo utjecati, a koje će bitno utjecati na nas. 

Više linkova